نمایش محتوا نمایش محتوا

دستور العمل حقوق مسافر در پروازهای داخلی

دستور العمل حقوق مسافر در پروازهای بین المللی

راهنماي ثبت شكايت از شركتهاي هواپيمايي

توجه: شهروند گرامی امکان ثبت شکایات مربوط به پروازهای داخلی و خارجي میسر می باشد.

ضمنا می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را جهت بهبود سامانه حقوق مسافر به آدرس ایمیل  pr@cao.ir ارسال نمایید.لازم بذكر نسبت ارسال شكايات خود به اين ايميل خودداري فرماييد زيرا اين بخش صرفا پشتيباني فني سامانه را برعهده دارد.

سازمان هواپيمايي كشوري جهت رضايت حال مسافران محترم و رسيدگي به مشكلات احتمالي آنها اين سامانه را راه اندازي نموده تا علاوه بر تكريم ارباب رجوع از حضور مستقيم ايشان جلوگيري به عمل آمده و بر روند فعاليت ارگان هاي زير نظر خود نظارت كاملتري داشته باشد.

ثبت درخواست مسافر:اين بخش از سامانه جهت دريافت شكايات و رسيدگي به مشكلات پروازي مسافران گرامي در بخشهاي 1-شركت هواپيمايي 2-آژانس هواپيمايي 3-فرودگاه ميباشد.

تذكرات بسيار مهم:

  * شهروندان گرامي خواهشمند است از ثبت شكايت جهت پيگيري شكايات قبلي خود اكيدا خودداري فرماييد، بديهي است به چنين شكاياتي ترتيب اثر داده نخواهد شد.در صورت نياز مي توانيد از طريق بخش پيگيري  درخواست سامانه با درج كد رهگيري و كدملي  از آخرين وضعيت درخواست خود اطلاع حاصل فرماييد.

 ** شهروندان گرامي خواهشمند است چنانچه شكايت شما داراي مستندات قابل ضميمه مي باشد حتما مستندات  را ضميمه نماييد و در صورت فراموش كردن ضمايم از ارسال مجدد شكايت و گرفتن كد رهگيري جديد خودداري  نماييد. كارشناسان سيستم پس از مطالعه شكايت شما در صورت فقدان ضمايم آن را به شما عودت داده و شما از  طريق همان كد پيگيري قبلي امكان ويرايش مجدد همان شكايت و ارسال ضمايم را خواهيد داشت.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت سازمان هواپیمایی کشور مراجعه فرمایید

https://www.cao.ir/paxrights